Kek Caramel

Assalamualaikum..
Pagi tetibe rase nak wat kek karamel..
sebab malam nanti nak gi rumah kawan,
so kene la bawa buah tangan kan..
Ekceli nana tak brape suke wat kek karamel..
sebab suami memang tak minat benda-benda manis ni..
tapi kalau wat pizza or quiche untuk dia 10 hari 10 malam pun takpe..
dia suke makanan macam tu..


Kali ni nana guna paste coklat, oren dan pewarna pink..
Ok lah, kepada yang nak mencuba bleh klik kat SINI :)

4 comments:

  1. Cantik le kek nana ni.. tahniah.. muda2 lagi dah rajin masuk dapur..

    ReplyDelete
  2. meácih...hobi msa lapang je tu..:D

    ReplyDelete
  3. adeh...lapar la pulak..hehe :P

    ReplyDelete

Bebelan:

 
  • Dapur Chunkiess © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes